Sunday, March 30, 2008

House Warming Dinner - 入伙酒

2008 年3月 26 日
去老上海飯店吃入伙酒,換吓口味.
Full Shanghainese Banquet
四嫂送咗隻招財貓比我,一定要對正大門口.
大家都到齊,獨欠呀Ben去咗荷蘭讀書
頭一次食上海全餐
Four Dishes of Starters
海蜇清瓜/熏魚/肴肉
素鵝/烤酜(係什麼東西?)
花雕醉鷄
淑盐炸雙味
Deep Fried Dual - Pork Chop & Beancurd
我全晚的至愛

清炒河蝦仁 Shrimps
冰糖煨元蹄 Pork's Knuckle
連我地D專業豬肉佬都話吾知係豬手定豬腳


香酥鴨 Deep Fried Duck
金腿鴛鴦蔬 Ham & Vegetables
松鼠富貴魚 Sweet & Sour Fish
條魚好細,我分得個魚頭
火朣雲吞鷄
Wanton Soup with Ham & Chicken
D湯好好味,飲翻幾碗補數,D火腿都好好味

葷素小笼包
Shanghainese Dim Sum
蔥油餅 Shanghainese Pancake
個上海佬同我哋分桂花湯丸
Shanghainese Dessert
D水果吾新鮮,不拍照.

私家房連酒水加一,全餐三千五百大元

Total cost: HK$3,500

Hong Kong Outing - My House Warming Dinner


No comments: