Saturday, December 10, 2011

Lamma Island Seafood Holiday

南丫島海鮮自由行 - 12月2日星期五
好耐冇去過南丫島食海鮮, 襯住十一二月天氣宜人, 兩姐妹去南丫島遠足兼食海鮮. 照往日行程, 榕樹灣入, 索罟灣出, 照舊在森記吃海鮮.  之所以鍾意去南丫島, 是因為該處的酒家一般環境幾好, 睇吓你就知.  在中環4號碼頭出發,船費都幾貴,16.8和19.1,來回要三十多元船費。


椒盬瀨尿蝦, 吾知點解咁快. 點完菜冇兩分鐘就上枱.  食瀨尿蝦要出手食至夠味, 全無 table manner. $160

蒜蓉粉絲蒸扇貝, 看起來好清淡, 好在吃起來尚算好味. $25 一隻.

清蒸黃立倉, 可惜呀姊話係養魚, 吾夠好味. $160

幾款海鮮吾夠頂肚, 又吾肯送海鮮湯, 只好自費揚洲炒飯. $45.  不過看起來冇上之果碟咁好睇.

A La Carte 勝在鍾意食果樣點果樣, 但係set menu 亦有好處, 以這個2/3 人餐為例, 只雖$468, 免加一, 比我們的自選菜式還多了白灼海生蝦和清炒時蔬, 而費用方面只多了53元, 亦為上選.

店主說不論自選或預設餐單, 海鮮貨色都是一樣, 無怪有很多<老外>都喜歡叫 SET MENU,簡單快捷。但自選則多一番趣味,各適其式。 
Hong Kong Outing - Lamma Island Seafood

No comments: