Sunday, September 23, 2012

V Wanchai

V Wanchai - Sept 2-9, 2012
繼續講吓我個富貴病。 因為吾敢返屋企, 去香格理拉過咗一晚, 又自費去灣仔新開的V Wanchai去養病。這間酒店9月1號軟開幕,我9月2號來check in,點解我咁知聲?有幾個原因,Sales 來我公司推銷,適逢我需要避難所,二來近屋企,三來價錢尚可接受,成千二蚊一夜,其實都幾貴(當然對我來說),但係酒店全新,間房保証全新,對我這個要養病的人來說最好不過。
 
酒店室內設計頗有品味。你睇成個大堂都係算盤。
 
 
酒店大堂設在三樓,每天提供輕便早餐,亦可以把果汁拿走,晚上回來又有水果供應。

點解D相影成黑沈沈?我故意揀這兩張的。因為最近D皮膚吾好,多咗好多皺紋,黑黑地睇吾真最好。


Lobby,勝在人夠少,服務夠親切,出入都有人叫我袁小姐。


Interior,兩樽貴價深層海水,連尊貴 L'Occitane沐浴用品,再加上早餐,水果,飲品,每天都算有番幾十蚊回贈。


Lookout,望吓出便的景色,因為房間夠高,同昨天香格理拉的不遑多樣。點解又平又靚?因為新開,我係一手人客,Sales又想我公司多多幫襯,所以都算連番優惠。



之後重有一盒月餅送,聽講不久有正式開幕酒會我都在被邀之列。這是後話。總知一句,富貴病雖然有得醫,但係醫藥費好貴。結算如下:
兩次 Blue Cross: 公司包
專科 OTandP: $1,964
抽濕機:$1,752
香格理拉:FOC,但係晚飯北京樓自費($250)
VWanchai: $1,200x7 = $9,240
Total: $13,206

其實何謂富貴病? 為免產生恐慌, 把圖片較到最細. 以下是我的腿,腰和面. 成身都係一粒粒, 大小不一, 好似隻梅花鹿咁, 痕得要命, 十個夏天,有七八個如是, 今年連塊面都失守, 問你驚吾驚?
出院後(酒店當醫院), 9號check out 回家, 每天勁開抽濕機和冷氣機, 太平了一陣子, 不知怎的, 到23號又出了一粒. 唉, 可憐!

No comments: