Wednesday, January 11, 2012

Christmas Turkey

2011 聖誕Party - December 25, 2011 Sunday

應邀去呀照家食火雞, 開聖誕大食會.  我報效了當年羅馬尼亞朋友所贈的紅酒.  看呀恒正努力開酒. 原來佢識飲紅酒, 講得出那是好酒, 算不辜負朋友從老遠把酒帶來.
火雞是主角, 11 磅的巨火雞, 我們十人吃得飽飽, 仍有很多可以分贈各親友, 我把兩盒帶回來給呀翠和珠仔.
 這兩盤日本菜可能是澤仔買的, 看來很合大家胃口.
這些東西可能難消化, 我不敢多吃.
也有西餐, 是KAREN 報效的, 焗金沙骨. 三文治是她親手所制, 幾好手勢.
 這碟老水當然是牛脷最受我歡迎, 可是香腸豆付都很好吃.
 臘味糯米飯是我們大家的致愛.
你睇吓? 呀BEN在後面努力為大家服務, 我就食得全無儀態, 連個嘴污糟咗都吾知.
自家人, 但求開心, 無table manner 都無所為,來個大合照留念.  看來呀照都變咗, 想當前, 他未必有興趣跟大家吃火雞, 但現在卻吃得很開心投入, 老來從子也!
中間果個係呀BEN個女朋友 IDY.  未開餐先開枱, 我竟然大勝而回, 可憐IDY輸得最多.  BB亦買了啫哩果凍, 可惜沒有拍照, 但是很好吃.

No comments: