Thursday, September 12, 2013

Macau 30

澳門30 - 懷舊之旅
十年人事幾翻新, 30年又如何? 2013年9月適逢被困澳門30週年,獨個兒去澳門懷舊.

莫道韶華容易逝
卅年仍上大砲台
 
我選了一襲跟當年類似的衣服, 舊照重拍, 你道如何?
 
講到懷舊, 要從食雪糕開始. 點解? 因為當年我間舊舖變咗雪糕店, 入去食雪糕, 便可以名正言順的入去走走看. Take Away要35元一個scoop,堂食則要44元加一,不過我是來懷舊的,所以價錢不甚計較。Tiramisu 其實真係幾好味.

時近中秋節, D人喺樓下忙住賣雪糕月餅, 樓上餐廳就無人理我, 一個人坐晒成間餐廳, 任影吾嬲.

不過已前成個閣樓都是OFFICE, 現在部份懸空可以看見樓下, 所以地方少咗. 當時連我在內有5個員工, 現在只有4組座位.

樓下SHOWROOM, 影印機變成雪糕柜.

 
或者雪糕店D人吾知點解這個女子會對佢地間舖頭戀戀不捨, 裏裏外外的拍過不停. 原因好簡單, 只係佢地吾知道. 因為我在此渡過了兩年我的黃金歲月(25-27), 即1982-1984年被公司派到在這裏做SALES.  雖然稱不上有甚麼美好的經歷, 但在我平淡的生活中, 亦算是一種另頪的回憶. 說老實的一句, 我由一個窮家女到澳門賣影印機, 第一期糧9000元, 在1982年來說是我不能想像的收入, 澳門可說是我改善生活的起點.
羅結地巷5號, 現時的Haagen Dazs,當年的Rank Xerox.
See, 只要有耐性, 這張相是去完大砲台回來拍的, 陽光和人流都與我合作.

 由大三巴往大砲台, 這段路我當年和往後的許多年亦留下不少足跡, 拍過不少照. 是日也, 2013年9月9日, 30年前的今天是星期五,澳門掛著10號風球, 但今天卻風和日麗, 是星期一的傍晚時份, 遊人不算多, 用腳架自拍亦無大礙.

要擺番當年個POST真係好難, 有8成似已經算吾錯.而且當年果張自然, 現成這張做作, 一睇便知.
 
可以懷30年的舊,也可以懷兩年的舊, 2011年偶然在星際酒店吃了很好吃的樟茶鴨, 今晚是蓄意尋舊地再吃的, 嘩, 真的很好吃, 皮脆肉嫩, 當真是回味無窮.
 
樟茶鴨MOP98半隻
 
還有葱油伴面, 雖然看來深色, 但味道適中, 好好味.

 
前菜有豬耳仔, 餐後有蜜餞棗子,既健康又美味.

 
7點鐘前入席, 人客不算多, 而且卡位坐得舒服, 服務又週到,對我來說是一餐頂級的安樂茶飯, 全單不過MOP205,食得好開心.

點解張相得半個人?
因為用腳架自拍, 取景有誤差. 但係張相不論顔色和構圖都好好, 所以保留下來. 是去完大砲台, 步行往星際, 路過永利時拍得.   
欲知DAY2的懷舊活動, 且看下文分解.

No comments: