Sunday, September 1, 2013

Healthy Home Cooking - Fried Rice and Cabbage

星期日吾出街, 在家煮食最健康.  今天和昨天的食譜一樣.

原則是多菜少肉, 而且要是海產, 即白肉非紅肉.

蝦蛋炒飯
 
雖然看起來色水較素, 但亦非常好味, 隻隻蝦啖啖肉, 急凍蝦食起出來都幾彈牙. 我的米是名牌西班牙米, 幾貴駕!
 
 
蒜蓉清炒椰菜
一個日本種温室椰菜約500克, 分兩餐吃.  我這碟棷菜看起來比起澳門的更好看,只是少了馬介休,  用皇后煲炒, 夠鑊氣, D菜不但好吃而且平得多.
 
看看今餐的成本.
 
蝦: $13.4
蛋: 約$2.3
飯: 約$6.5 (按比例)
椰菜: $12.5
合計: $34.7


以我用的上成材料而言, 吾算好貴,而且營養均衡, 自己煮, 除了要洗碗外, 一切都平靚正, 在家吃又食得好自在.

各位, 這是我的午餐, 至於晩餐我就不吃了. 我已經實行了每天一餐好幾年, 放假如果吾出街就在家煮午餐, 平日放咗工就回家煮晚餐, 有時早餐吃個面包加奶茶, 午餐免了, 晚餐加個水果.  這樣的健康飲食希望不會步呀媽後塵.

No comments: