Tuesday, December 28, 2010

2010 Christmas and Macau

每年聖誕節都少不了去澳門走走, 今年也不例外, 但為了節省開支, 改行早去晚返. Boxing Day 成行. 今次有兩個新景點: 澳門科學館鄭家大屋.


聖誕節當然要影吓聖誕樹, 我特別喜歡科學館這一棵.

這棵聖誕樹好有童年FEEL.

不過去科學館搭錯車, 要罰行路. 雖然新, 但係無錢不行. 個個展館都要錢. 花45元看3D立體電影, 不知所謂, 可說浪費金錢.



科學館外, 走10來分鐘便到了觀音像. 一於去佛笑樓吃午餐.

下午到訪鄭家大屋, 恕我見識短少, 不知誰是鄭觀應. 大屋樸實無華, 是澳門世遺景點之一. 由馬閣廟行去, 要十幾分鐘.

月形門口, 古色古香.

後花園是大家休息的地方. 剛好遇上導賞團, 時間啱啱好.

去澳門吃葡國餐是重要目的. 牛尾焛得幾好味.
焛牛尾MOP120
面包跟餐, 脆卜卜, 香港無法吃得這種水準的面包.

芝士焗西蘭花. MOP85, 可能賺咗80元, 你都知西蘭花有幾平啦! 而且個賣相認真麻麻!

聖誕節的序幕是'吃'. 先在聖誕前夕去醉紅樓吃蠔烙.


再之前是冬節, 即12月22日去合和7樓做節, 兩餐都剛好要140元一個人.

我最鐘意食燒雞.

白灼蝦吾夠新鮮.


碟菜幾好.


芝麻糊是免費的.


Hong Kong Outing - 2010 Christmas and Macau

No comments: