Saturday, December 29, 2012

Christmas 2012

2012年12月23日星期日
又到聖誕節, 又係家人團聚的時候.  適逢星期日, 應邀下午先去聽YOYO講耶穌, 然後再到家中集合.  雖然只屬撐場, 但係事後要 ONE ON ONE 聽耶穌都吾係幾棧.

到咗大食會時間, 火雞當然是主角, 可惜未切之前冇拍照留念.

 
魚生壽司是澤仔的至愛. 的確色香味齊.

去APM 吉之島買, 雖然平, 都買咗幾百蚊.  我點知?  因為澤仔倍我去聽耶穌, 我倍佢去買嘢食.
KAREN 買的三文魚也是大家的至愛.  平靚正, 不用多說.

也有pharma ham伴芝士和蜜瓜,都幾西化,可惜沒有平碟可以慢慢包起來,制作較為粗枝大葉。
其實除了蜜瓜之外,我們還有很多水果。波羅,火龍果,蘋果,雪梨都有。至於我們買的巨芒則無法再吃。
二嫂煮的糯米飯很香,用料十足。亦有很多捧場客。我有備而來,食完兼夾叻。火鷄/糯米飯一概不客氣。
開飯之前當然要先影番張全家福。吾知點解梓豐要扮鬼臉。

No comments: