Sunday, December 1, 2013

中原古都六天遊 - 河南洛陽

中原古都六天遊, 包括鄭州, 洛陽西安.  在洛陽有兩個重點項目: 少林寺龍門石窟.

少林寺, 我12年前即2001年到過, 當時是來習武, 今次是來旅遊, 所以比較起來, 上次的講解較詳盡.

 
少林寺點解叫做少林寺?  導遊吾知, 但係我記得. 因為在嵩山的少室山上的密林之中, 因而得名.


 
呀姊話佢三十幾年前來過, 當時很荒涼, 完全沒有任何旅遊設施. 今天不同了, 遊人甚眾, 相信收入亦豐.

 
佢吾介意同逹麼拍照

 
又仿觀音造形. 幾趣怪

 
我好怕同佛拍照, 但係佢吾怕

 
其實這個龍門石窟我12年前來過, 不過當時天氣太熱, 不肯行上去, 今次天氣許可, 所以遊興大增.


雖然我吾敢同佛拍照, 但整體山洞作背景則無防.
 
大大小小的山洞和石像, 數都數吾清, 是國家5A級重點景區, 不過照我看來只是塘水滾塘魚, 賺自己人錢賺吾到外人錢,始終不是上策.

No comments: