Saturday, January 16, 2016

呀姊壽宴2016 

呀姊今年生日, 請我地去金兜記食晚飯. 有個海鮮餐好抵食. 星期一至四只售每位$198, 週末要$398, 所以雖然生日在星期日, 但係都要星期四提前做, 以便享用特價.

我地個個都鍾意食海鮮, 這個海鮮餐都真係好抵食.

首先來一個老火湯. 所有菜式都是位上, 各人食自己果碟, 無需爭食. 大概是粉葛鯪魚湯吧! 好好味.

頭盤是粟米煎魚餅


五頭鮑魚花菇

 
餐牌是這樣寫, 實際五頭鮑有幾大隻, 我就吾知道. 最緊要是好食. 雖然食中餐, 但係要用刀义食.

豉油皇煎老虎蝦

隻蝦好新鮮, 好彈牙. 總之好食.

軟殼蟹


平時我吾食蟹, 怕食損嘴, 但這隻吾同, 是軟殼的, 連殼食, 可增強鈣質. 有益! 而且炸得香口又脆, 好食.

粥水油麥菜
不知何時開始, 香港人食菜不配湯而配粥, 算係新配搭. 都吾錯.

金兜記炒飯
中國人請客, 最怕餓親D人客, 所以到尾一定有面飯之類.金兜記炒飯雖然看似冇匁料, 但係都好好食.講到尾, 我平時就最愛食炒飯.

蕃薯糖水
雖然普通, 但係D蕃薯煲得好'林', 加小許姜汁, 好香好味,

生日桃包

要另費15元一個. 新鮮滾熱辣的, 好食.

吾知係吾係飲咗鐵觀音的關係, 食完飯成晚眼光光, 睡不著. 

No comments: