Saturday, January 2, 2016

Winter Solstice 2015

去榮興做冬 - 正日2015年12月22日

到咗年尾,又係家人團聚和大吃大喝的時候。今年的吃喝由做冬講起。倆姊妹已為去小館子做冬價錢會較平,其實不然,而且壞多於好。首先,滿堂賓客,人手不足,待慢是少不了。6時15分到,成6點半至有得坐。隔離果席又攪到天翻地覆,人多口雜,响我地身邊行來行去,坐都坐得吾安樂。所幸者,落單無失誤,總算有得食,隔離果18人急住想我地走,好等佢地有多D位,各位,咁食法,真係冇癮.

其二,日常餐單欠奉,可供選擇的菜式就得幾味,但係粗粗地都算有海鮮餐食。

豉椒炒蟶子,熱辣辣,都算吾錯。

蒜蓉豉汁蒸大鱔,兩碟一齊來,有得食,就暫時吾追碟菜住。


為了均衡飲食,一定要有菜,上湯蟲草花小白菜,雖然遲,好在一追就有,你知我地係驚弓之鳥,雖然環境惡劣,但總算食物尚可收貨,而且有甜品送。當然啦,店主同隔離果圍都講到出口想我地走,仲吾快D上甜送客?


所以話做節出街食飯不一定是好事,今餐都算非常勉強,但係每人都要成200元。心中有些不甘,回程不過是7點左右,仲快過去快餐店。經過茶餐廳門可羅雀,忽發奇想,團年一於試吓去茶餐廳,點計個飲食環境都比頭先果間榮興好,而且免茶芥加一,雞鴨燒味小菜一應俱全,不訪一試。


No comments: