Saturday, January 2, 2016

Christmas Eve Lunch 2015

做完冬隔咗兩日便是聖誕前夕,又是大吃大喝的好時機。今回轉食西餐,呀妹出咗利息,做東請呀姊去大力推門食聖誕大餐。不過這一餐食起上來都有D怪怪地。點解?睇吓下文你就知。

餐飲可以選擇紅白酒或橙汁。我們的主菜是魚,所以要了白酒。


餐單是這樣的。奇就奇在店主一開口就話冇火雞。火雞仲算係聖誕大餐?我地話要走,小二馬上和主廚商量,回頭便說有火雞。


至於個粟子湯又係欠奉。點解?就只有佢自己至知。我的改成龍蝦湯,呀姊的改成雜菌忌廉湯。好在這個"二拉"龍蝦湯都真係非常好味。


原先話冇,忽然又有的火雞火腿沙律出場了。吾錯。兩塊厚厚的火雞肉,是肉心,好味道。


主菜四選一,好彩我地要的龍蠆有,但係餐牌寫的番紅花忌廉汁吾知點解變成白色。成吋厚,啖啖肉,好彈牙,好好味。



蘋果批改成焦糖布甸。又是一宗奇事!好彩咖啡奶茶不用再改。



餐單是店主自己出的,又冇人逼佢,點解樣樣都冇?我地11點半到,是該店的第一伙人客,雖然飲食環境比做冬果晚來得好好多,食物又好味,但不竟貨不對板,仍是美中不足。

話說聖誕前夕是工作天,因何有時間去吃大餐?因今年我換了顧主,公司由12月24日起休息,到第二年1月4日重開,我有一天非放不可的假期,取於12月23日,由做冬12月22日放4點起,我只用了一天大假,便放了12天的假期。


No comments: