Saturday, June 20, 2009

青城天下幽

6月7日訪青城
Visiting Ching Shing Mountain on June 7, 2009
人道<青城天下幽>, 不過未上山先要行千幾米, 重要上幾百級.

佢一影就得, 我影咗幾次都影吾到, 條氣吾順
I failed to take a same photo after several attempts. Strange ! 風景靚吾靚, 我話都係一般
A view at Ching Shing Mountain
而加講道德的人吾知有幾多, 我係其中之一
乘登山爛車上落 (<爛><纜>諧音)
四面通風, 我見有人跌咗拖鞋和車票
Up and down by cable car (chair, be more accurate)
睇睇 D 登山爛車 點行法?
Cable Chairs in motion
登山爛車站
落咗山食火煱可也
麻辣調味料可以自制
Hot pot dinner after mountain hike, my favourite
我最鍾意食麻辣火煱, 一人一煱, 食得好開心
Hong Kong Outing - Sichuan Trip

No comments: