Wednesday, June 24, 2009

黃龍景區

6月5日訪黃龍
4.30am morning call ! 我想全團只得我一個有覺好瞓, 因為我起程前病咗, 醫生給我瞓覺葯, 所以一於好少理. 由成都去黃龍, 好在早機冇誤點, 在黃龍有成四個幾鐘頭玩, 非常盡興. 只是沒氣力行到黃龍寺. Huanglong - 3120-5588m in altitude. Some of us had altitude sickness and needed the help of 'Red Sky' - altitude effect reliever.
你睇我個頭好似俠聖咁有個圈
一到步, 同D耗牛打個招呼先 兩姊妹不約而同, 著得幾合襯.
吾知點解, 這些事時時都發生.
黃龍景區負盛名, 又係幾有特色.
The landscape here is very unique and stunning
景點好多名堂, 都吾記得清楚,
但第一個叫迎賓池就一定吾會錯 海拔3000米, 空氣清新, 負離子含量高, 連我D咳嗽都少咗發作
We are at about 3000m in altitude, need to keep warm
Pool water is very clear, clean and nicely green and blue
山水襯得幾靚
我最鍾意同瀑布影相
waterfall with snow mountain as backdrop, I like it.
有 冇少許仙境的感覺?
話這裏是神鵰俠女的外境場地
我忽然間高咗好多
I seem to have grown much taller, suddenly
佢兩姊妹好似一路行一路換衫咁樣 !
同類的地貌好似未見過
黃龍動畫
以下兩段菲林係用高清拍攝, 請問效果如何?
See my HD movies

此地風景的確與別不同

可惜相機雖新, 口形吾對,

世事無完美, 可見一斑 !

跳一步, 睇吓臨別時的巷子, 亦是高清拍攝

我家姐好鍾意這段片, 佢話佢拍得好好


No comments: